Garantie, klachten en retourneren

Garantie


Op alle artikelen heeft u fabrieksgarantie. Per merk en artikelgroep zijn de garantievoorwaarden verschillend. In het algemeen geldt dat slijtage buiten de garantie valt. Ook stuk gaan door verkeerd gebruik valt buiten de garantie. We hanteren wel een coulancebeleid bij garantiegevallen.


Indien u aanspraak wilt doen op de garantie, neem contact met ons op. Bij voorkeur telefonisch, per email of via onze contactpagina. Vermeld uw klacht en voeg eventueel foto's toe en geef tevens uw naam, adres, telefoon, email, bestelnummer en artikelnummer door. Binnen 24 uur krijgt u een antwoord.


Hieronder staan enkele garantietermijnen van een aantal merken.

Secrid         - twee jaar garantie, Optie extra 1 jaar na productregistratie

Liska           - twee jaar garantie

Raptor         - twee jaar garantie

Icon             - half jaar garantie , alleen op de verbindingen met slot

B&L             - half jaar garantie , alleen op de verbindingen met slot

Kleding        - half jaar garantie op de naden


Klachten


Indien u een klacht heeft,  neem zo snel mogelijk contact met ons op. Bij voorkeur telefonisch, per email of via onze contactpagina. Vermeld uw klacht en voeg eventueel foto's toe en geef tevens uw naam, adres, telefoon, email, bestelnummer en artikelnummer door. Binnen 24 uur krijgt u een antwoord.


Voorbeelden van klachten kunnen ondermeer zijn:

- Niet ontvangen artikelen

- Beschadigde ontvangen artikelen

- Ontvangen artikel komt niet overeen met afbeeldingen in de webwinkel

- Kapot gegaan tijdens garantieperiode


Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht, dan zullen wij de klacht voorleggen aan de juridische afdeling of aan de geschillencommissie van Stichting Webhop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk brengt dan advies uit dat wij zullen opvolgen.


Uw klachten worden behandeld door:

WHISH Vof

Dhr Bob Engelen

Weverstraat 38a

6811 EM  Arnhem

Nederland

KVK 51384671

BTW NL823254458B01

telefoon +31 (0) 852127569

email whish@aol.nl


30 dagen bedenktijd bij koop op afstand


Na ontvangst van uw bestelling heeft u dertig dagen de tijd om het ontvangen artikel te testen. Het artikel mag daarbij niet vuil of beschadigd raken. U test het zoals u dat in een fysieke winkel ook zou doen. Indien de aankoop niet naar wens is, kunt u zonder redenen het artikel binnen 30 dagen retour doen. 


Hoe moet u de artikelen retour sturen


Indien u artikelen retour wilt doen, kunt u die terugsturen naar:

WHISH / By Bob

Weverstraat 38 a

6811 EM  ARNHEM

Netherlands


Laat even weten dat u artikelen retour gaat sturen. Dit kunt u ons bij voorkeur laten weten via onze pagina "Retourneren". Zie de link "retourneren" onderaan de pagina. Telefonisch of per email kan ook, link naar onze contactgegevens.  Belangrijk is dat u het bestelnummer doorgeeft en wat u zou willen. Bijvoorbeeld omruilen of geld terug. Na uw aanmelding krijgt u een bevestiging van ons en mag u de artikelen direct terugsturen.


Als u de verpakking voorzichtig hebt geopend dan kunt u meestal dezelfde verpakking gebruiken om de artikelen weer retour te sturen. Zodra de retour gezonden artikelen bij ons binnen en goedgekeurd zijn, sturen we u een mail. U bepaalt zelf met wie u verstuurt, maar u bent te alle tijden verantwoordelijk dat uw retour bij ons aankomt. Wij mogen op onze beurt geen enkele retour weigeren ook niet indien hier invoerrechten aan verbonden zijn. Er zijn geen verdere administratiekosten aan het retour zenden verbonden.


Terugbetaling van uw retour ontvangen artikelen


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. (zie tevens onze leveringsvoorwaarden)